[X] Zamknij Stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów na podstronie dotyczącej polityki cookies
Nowe urządzenie do badania świateł WSZYSTKICH TYPÓW LED KSENON HALOGEN 602-D
  • Stalowe kanały diagnostyczne "szyte na miarę"

    Gotowe kanały metalowe przyjeżdżają wyposażone w instalację elektryczną, oświetlenie, instalację sprężonego powietrza, system... czytaj więcej

  • Hofmann duolift HL 3500 - najlepszy hydrauliczny podnośnik dwukolumnowy do 3,5 t

    Podnieś SMART-a albo VW T5 (w wersji LONG) na jednym podnośniku dwukolumnowym ... czytaj więcej

  • Specjalny podnośnik pneumatyczny do zestawu rolek hamulcowych HOFMANN

    Badanie pojazdów z podwójną osią ... czytaj więcej

  • Nowoczesna Stacja Kontroli Pojazdów cz.1

    Zmiany technologiczne, które obserwujemy na rynku dealerskim wymuszają również zmiany na rynku badań diagnostycznych ... czytaj więcej

  • Wyważarka Hofmann Geodyna 7340 - NOWOŚĆ

    Wyważarka Hofmann Geodyna 7340 to kolejny krok milowy w dziedzinie wyważania kół ... czytaj więcej

  • Szkolenia - klimatyzacja samochodowa

    Zachęcamy do udziału w szkoleniach dotyczących odzysku substancji kontrolowanych oraz fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów... czytaj więcej

  • Złoty Medal dla produktów Firmy Sosnowski

    Złoty Medal MTP to jedna z najbardziej rozpoznawalnych nagród na polskim rynku. Jest... czytaj więcej

  • A po co Ty przyjedziesz na Targi TTM?

    Atrakcyjne promocje targowe, nowości, urządzenia nagrodzone złotym medalem to tylko kilka argumentów ...

    czytaj więcej

Stalowe kanały diagnostyczne "szyte na miarę"

2017-04-26



KANAŁY SERWISOWE - KOMPLEKSOWA OFERTA, OD PROJEKTU, PRZEZ PRODUKCJĘ, DOSTARCZENIE, AŻ PO MONTAŻ

 

Istnieją dwie możliwości przygotowania kanału ... Jedną z nich jest budowa kanału betonowego, drugą zastosowanie gotowego kanału metalowego.

Gotowe kanały metalowe przyjeżdżają wyposażone w instalację elektryczną, oświetlenie, instalację sprężonego powietrza, system wentylacji oraz inne zamówione technologie.
Wystarczy tylko osadzić kanał w ziemi i zalać go betonem.

Budowa kanałów betonowych jest trochę bardziej kłopotliwa, choćby ze względu na:


- konieczność szalowania oraz zbrojenia,
- przeciek wód gruntowych,
- długi termin realizacji.


Podczas samego użytkowania kanały betonowe, choć spełniają swoją funkcję, są bardziej kłopotliwe, a to ze względu na:
- przeciekanie olejów i innych substancji ropopochodnych z kanału do gleby,
- trudność w utrzymaniu czystości w kanale (czyszczenie betonu),
- trudność instalacji kolejnych technologii,
- słabą izolację cieplną ...

Decydując się na budowę nowego kanału warto rozważyć montaż gotowego kanału metalowego.



Podczas przygotowywania oferty na wykonanie kanału serwisowego szczególną uwagę zwracamy na prawidłowo wykonany projekt, konstrukcję i techniczne wyposażenie kanału serwisowego, które jest zawsze dostosowywane do wymagań zamawiającego.

 



Dane techniczne

ROZMIARY KANAŁU

● szerokość 1,4 - 1,5 m
● wysokość 1,5 m
● długość 7 - 40 m
● podziałka między profiami HEB 140 - U 180 940 mm
● nośność – maksymalne obciążenie 60.000 kg
● obciążenie od kół 6 x 10.000 kg
● obciążenie od podnośnika na rolkę 4 x 4.000 kg

MATERIAŁOWY SKŁAD SZKIELETU

● jakość materiału S235
● profi HEB 140 - U 180
● szkielet blacha grubość tl. 4 mm
● masa całkowita z osiowymi kasetami 4.900 - 28.000 kg
(bez podłogowych stelaży, szerokość 990mm)

 

 

Podstawowe wyposażenie kanału serwisowego

ELEKTRYCZNIE OBSŁUGIWANA ŻALUZJA

● chroni przed wpadnięciem osób do kanału serwisowego oraz umożliwia przejazd pojazdu pokanale serwisowym po całej jego długości i szerokości.

Dostarcza się wraz z dostawką na żaluzję, napędu, nierdzewnych prowadnic, ocynkowanychpodkładów, pokrywy napędu żaluzji. Żaluzja jest ruchomą roletą, która składa się z jackali,czopów i wałeczków. Służy do zakrycia otworu serwisowego po zakończeniu serwisu. Wewnątrzdostawki jest umieszczony napęd, który uruchamia żaluzję. System jest nastawiony tak, że po przyotwieraniu automatycznie włączy się dostarczanie świeżego powietrza do kanału serwisowego, abyz wnętrza były usunięte ewentualne spaliny. Żaluzja jest statystycznie wymierzona na obciążenie3 t na koło tak, aby po kanale serwisowym było możliwe przejechanie ciągnikiem ciężarowym zmaksymalną prędkością 5 km/h. Przy wykorzystaniu żaluzji osoba odpowiedzialna zabezpieczykanał przed wpadnięciem do niego osób i spełni aktualnie obowiązujące wymogi bezpieczeństwa.Żaluzja również może służyć jako zabezpieczenie materiału lub narzędzi, których używa siępodczas serwisowania w kanałach serwisowych.



POWIETRZE
● dopływ świeżego powietrza (DN100) zgodnie z ČSN 73 6059 – 3

 

INSTALACJA POWIETRZA SPRĘŻONEGO
● 2-8 włączników + rozrząd

ELEKTROINSTALACJA
● oświetlenie - 4-18 szt lamp obrotowych
● gniazdko elektryczne 2-8 szt 230 V
● kable
● wyłączniki - 2 szt
● instalacja
● rewizja i dokumentacja elektryki
● tablica rozdzielcza
● kanałowa pompa do odprowadzania brudów z kanału serwisowego

 

 

 


 

POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE

● schody 7 stopni schodowych, długość 1,5 m – 1 szt (wysokość stopnia schodowego 188 mm)
● drabina 1 szt (strona wjazdowa)
● podłogowe stelaże ze zbiornikiem
● izolacja grubość 20 mm STYRODUR jasnoniebieska
● farba podstawowa i zewnętrzna (wewnętrzna farba RAL 7035a, wewnętrzna farba inertol Sika
poxitar F - odcień 9017)

 

POZOSTAŁE

● opracowanie dokumentacji – wykresy głównych zestawów,informacja techniczna, projekt
elektroinstalacji, wentylacja, schemat włączników
● opracowanie dokumentacji gotowości budowlanej – nie jest przeznaczona do uzyskania
pozwolenia na budowę
● współpraca z projektantem budowy
● wysyłka kanału
● nadzór przed wybetonowaniem (ważny warunek w celu zachowania gwarancji)
● doradztwo przy wyborze technologii diagnostycznej

 

Dodatkowe wyposażenie kanału za dopłatą

DOSTAWKA HAMULCOWA DO STANOWISKA KONTROLNEGO HAMULCÓW


Dostawka hamulcowa jest przeznaczona do ułożenia technologii ustawiania stanowiska kontrolnego hamulców i została wykonana ze stalowej blachy i profii. Walcowe stanowisko kontrolne jest
przeznaczone do mierzenia:
● siły hamulca lewego/prawego
● oporu tocznego lewego/prawego
● poziomu oporu
● sprawności przedniej/tylnej osi
● ogólnej sprawności hamulców pojazdu
● sprawności hamulca ręcznego

 

PRZYSTAWKA DO SZARPAKA DIAGNOSTYCZNEGO

Osiowa przystawka służy do ułożenia technologi nastawiania geometrii kół. Osiowa przystawka
kanału serwisowego jest wykonana ze stalowych blach i profii. Do osiowej przystawki kanału
serwisowego są doprowadzone wejścia do elektroinstalacji oraz w celu odprowadzania cieczy.

 

Poszczególne fazy przygotowania pod budowę kanału

1. faza – wykonanie wykopu
2. faza – przygotowanie fundamentów
3. faza – osadzenie kanału serwisowego na fundamencie
4. faza – połączenie kanału serwisowego z podłogą serwisu

 


 

 

 



POBIERZ KATALOG ABY POZNAĆ WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW
LUB SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM DORADCĄ

 



SOSNOWSKI Sp. z.o. Sp. k.
ul. Marynarki Polskiej 55E
80-557 Gdańsk

tel: +48 58 761 35 00
fax: +48 58 761 35 10

e-mail: kanaly@sosnowski.pl

 


Wszystkie kanały serwisowe posiadają certyfiat Urzędu kontroli technicznej i są zgodne z rozporządzeniem nr 176/2008 oraz wytycznymi Parlamentu Europejskiego i Rady 2006/42/ ES.
Spełniają wymogi dotyczące ochrony zdrowia i bezpieczeństwa.


Kanały serwisowe spełniają również wymogi rozporządzenia rządu nr 101/2005, gdzie w punktach 7.1. do 7.7 są wymienione wymagania dotyczące kanałów garażowych.

 


autor: marketing

zadbaj o klimę klub geolinera kolejnictwo