[X] Zamknij Stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów na podstronie dotyczącej polityki cookies

KONTAKT

Podaj poniżej swój kod pocztowy a przedstawimy Ci dane kontaktowe doradcy techniczno - handlowego z Twojego regionu

Wybrane realizacje

Podnośnik DUPLEX-S2

W podnośniku zastosowano opatentowaną technologię ISA-DUPLEX .
System polega na tym, że siłownik zabezpieczający znajduje się wewnątrz siłownika głównego/unoszącego; systemy działają automatycznie i co najważniejsze na odrębnych obiegach hydraulicznych; oba siłowniki są szczelnie zamknięte i odporne na brud i korozję.



NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
  • dzięki konstrukcji opartej o siłowniki hydrauliczne zabudowane w posadzce, podnośnik zajmuje minimalną ilość miejsca w hali, dając maksymalnie dużo swobody podczas czynności serwisowych, wygodny dostęp do silnika, kół, elementów zawieszenia, itd....

  • utwardzane powierzchnie tłoków (poprzez chromowanie), zapewniają ogromną trwałość podnośnika i komfort użytkowania przez wiele lat

  • galwanizowane pokrycie kanału technologicznego w postaci żaluzji - FLEXCOVER umożliwia swobodna pracę z wykorzystaniem wyposażenia dodatkowego na stanowisku (dźwignik do demontażu skrzyń biegów, wózki narzędziowe itp., a 4 t nośność pozwala na wszechstronne użytkowanie powierzchni serwisu (także na przejazd po kanale pojazdem użytkowym); żaluzja zwija się i rozwija automatycznie.

  • maksymalnie wysokie podnoszenie przy zachowaniu niewielkiej głębokości zabudowy: podnośnik może być dostarczony wraz z kasetą (kanałem) o głębokości 1450 mm, który w całości zabetonowujemy w ziemi lub z samą ramą po której porusza się podnośnik we wcześniej przygotowanym kanale - minimalna głębokość kanału 1400 mm; wysokość podnoszenia w obu przypadkach 1900 mm

  • automatyczne, programowalne ustawianie siłowników dopasowane do typu pojazdu: pozycja pierwszego siłownika jest stała z wyznaczonym miejscem zatrzymania osi kierowanej, pozostałe siłowniki są przesuwane za pomocą własnego napędu elektrycznego tak, aby można było dostosować ich położenie do rozstawu osi obsługiwanego pojazdu, są również programowane, czyli po wybraniu zapamiętanego ustawienia siłowniki same przesuną się we właściwą dla danego pojazdu pozycję



DUPLEX S2 podnośnik trójstemplowy podnośnik Duplex S2 Słup Duplex S2 Przekrój kanału Duplex S2

T2-15-1900 R/W

Podnośnik dwusłupowy (udźwig 2 x 15 t), dostarczony z ramą do osadzenia na krawędzi kanału (wersja oznaczona symbolem "R"), po której porusza się podnośnik lub z kompletną kasetą stanowiącą kanał technologiczny wraz z ramą (wersja "W"). Rozwiązanie przeznaczone do obsługi autobusów i dostawczych samochodów ciężarowych. Pierwszy słup jest nieruchomy, drugi przesuwany automatycznie do pożądanej pozycji zapewniającej uniesienie pojazdu za właściwe punkty podjęcia. Udźwig 2 x 15 t.


T3-15-1900 R/W

Podnośnik trójsłupowy (udźwig 3 x 15 t), dostarczony z ramą (wersja "R") lub z kompletną kasetą (wersja "W"). Pierwszy słup nieruchomy, kolejne dwa automatycznie przesuwane, z funkcją pamięci położenia - funkcja przydatna jeśli obsługujemy rotacyjnie kilka typów pojazdów.


T4-15-1900 R/W

Podnośnik czterosłupowy (udźwig 4 x 15 t), dostarczony z ramą (wersja "R") lub kompletną kasetą (wersja "W"). Pierwszy słup nieruchomy, pozostałe 3 przesuwane automatycznie z funkcją pamięci położenia.


zadbaj o klimę klub geolinera kolejnictwo