[X] Zamknij Stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów na podstronie dotyczącej polityki cookies
Nowe urządzenie do badania świateł WSZYSTKICH TYPÓW LED KSENON HALOGEN 602-D

KONTAKT

Podaj poniżej swój kod pocztowy a przedstawimy Ci dane kontaktowe doradcy techniczno - handlowego z Twojego regionu

Wybrane realizacje

Szarpak SRS 3,5

Szarpak SRS 3,5 to wyjątkowo trwałe urządzenie w całości produkowane w Polsce, znajdujące swoich klientów nie tylko w kraju, ale także w Europie, głównie w Niemczech.

Szarpak posiada dopuszczenie do stosowania w stacjach kontroli pojazdów i jest dopełnieniem linii diagnostycznej.
Szarpak SRS 3,5 może być zamontowany na kanale diagnostycznym lub na podnośniku diagnostycznym. 

Sterowanie odbywa się za pomocą pilota ze zintegrowana latarką LED, z silnym strumieniem światła.

Badanie luzów w elementach pojazdu odbywa się po najechaniu kołami na płyty szarpiące urządzenia, unieruchomieniu go, a następnie wywoływaniu ruchów przesuwnych i (lub) obrotowych płyt przy jednoczesnej obserwacji sprawdzanych podzespołów. Sterowanie przesuwem płyt szarpiących realizowane jest przez jedną osobę za pośrednictwem zdalnego pilota radiowego wyposażonego w latarkę pozwalającą na dokładne zlokalizowanie ewentualnej usterki.

Szarpak diagnostyczny SRS 3,5 szarpak na podnośniku diagnostycznym szarpak 3,5 - latarka - sterowanie Szarpak SRS 3,5 Szarpak SRS 3,5 Szarpak SRS 3,5 Szarpak SRS szarpak SKP Szarpak SRS 3,5 - obrót płyty

SRS 3,5-195

Wersja do montażu na kanale diagnostycznym, z agregatem zamontowanym pod lewym najazdem, głębokość zabudowy 195 [mm]


SRS 3,5-100

Wersja z agregatem na zewnątrz, głębokość zabudowy 100 [mm]


SRS 3,5-63

Wersja z agregatem na zewnątrz do montażu na posadzce z najazdami (bez wykonywania fundamentu)


SRS 3,5-p

Wersja do montażu na podnośniku


zadbaj o klimę klub geolinera kolejnictwo